Drobečková navigace

VOP s platností od 26.4.2022 do 31.7.2023

Všeobecné podmínky využití služby Hasičův Web zdarma

1. Úvod 

  • Hasičovo je webový portál, jehož obsah je zaměřen na propagaci, podporu a ocenění hasičské práce. Který se snaží o vzájemnou spolupráci, sdílení příběhů, hledání nových možností, jak získat finanční zdroje pro jednotlivé sbory napříč celou Českou republikou. Součásti webové portálu je možnost, aby si jednotlivá sdružení Hasičů bezplatně založily své vlastní webové stránky. Hasičovo umožňuje sdílení obsahu a využití zřízení webu s tím, že obsah a související produkty a služby jsou buď volně k dispozici nebo k dispozici po řádné registraci. Při registraci může Hasičovo požadovat zadání identifikačních údajů nebo kontaktních informací Klienta. Registrace probíhá prostřednictvím vyplnění online formuláře na https://www.hasicovo.cz/cs/chci-web-sboru-zdarma.
  • Pro Hasičovo a Klienta jsou vždy závazné aktuálně platné Všeobecné podmínky. Tyto Všeobecné podmínky se použijí na všechny webové stránky projektu Hasičovo, tj. jak na stránky https://www.hasicovo.cz/, tak na všechny stránky, které byly nebo budou založeny prostřednictvím webu Hasičovo.
  • Provozovatelem služby je Hasičovo s.r.o., IČ 17065739, se sídlem Klapý č.p. 23, 411 16 Klapý Kdekoliv v textu se používá výraz Hasičovo, rozumí se tímto provozovatel služby.

2. Hasičův Web Zdarma 

  • Hasičovo umožňuje pro Sbory a další Hasičské organizace (dále jen "Klient") vytváření a provozování webových stránek, které jsou pro ně zdarma. Hasičův Web Zdarma je rozdělen na část, která je plně editovatelná a k dispozici Klientovi a na část, ve které jsou nabízeny další služby, případně reklamní akce prostřednictvím Hasičovo.
  • Klienti Hasičova Webu Zdarma se zavazují, že nebudou posílat, zveřejňovat nebo jinak rozšiřovat prostřednictvím Hasičova Webu Zdarma žádné materiály, které jsou pomlouvačné, výhružné, obscénní, zdraví škodlivé, nebo jejichž obsah je v rozporu s právními předpisy platnými na území České republiky nebo by porušoval autorská práva nebo oprávněná práva třetích osob.
  • Klienti Hasičova Webu Zdarma se zavazují, že nebudou činit žádné kroky, které by mohly jakkoliv narušit funkčnost nebo zabezpečení webových stránek. Stejně tak jsou Klienti povinni jednat a budou jednat vždy prostřednictvím své skutečné identity.

 3. Duševní vlastnictví 

  • Veškerá autorská díla, materiály, ochranné známky a další součásti stránek Hasičovo nebo Hasičova Webu Zdarma zůstávají po celou dobu ve vlastnictví Hasičovo a bez přímého svolení Hasičovo nelze se statky, které jsou předmětem ochrany duševního vlastnictví nakládat.

 4. Funkčnost stránek 

  • Hasičovo poskytuje Hasičův Web Zdarma - bezúplatně. Hasičovo dělá vše, aby funkčnost stránek byla bezvadná a aktuální. Vzhledem ke skutečnost, že obsah je poskytován zdarma tak Hasičovo nepřejímá žádné závazky z případně vadného plnění nebo škod způsobených nefunkčnosti stránek nebo ztrátou obsahu webu apod. Jelikož je Hasičův Web Zdarma nabízen bezúplatně, berou strany na vědomí, že Hasičovo není zodpovědné za škody způsobené uživateli nebo třetí straně, ke kterým došlo používáním Hasičova Webu Zdarma nebo ukončením poskytování služby Hasičův Web Zdarma. Hasičovo rovněž nenese jakoukoli zodpovědnost za jakýkoli obsah, inzerci, produkt či služby dostupné prostřednictvím webových stránek třetích stran.
  • V případě, že Klient zveřejní na webu fotografie, texty nebo jiné výsledky vlastní tvůrčí duševní činnosti, uděluje okamžikem vložení tohoto obsahu na web, nevýhradní bezúplatnou licenci Hasičovu k užití těchto výsledků tvůrčí duševní činnosti, a to na dobu neurčitou, minimálně však na dobu, po kterou jsou tyto výsledky na webu zveřejněny.

 5. Osobní údaje 

  • Hasičovo postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
  • Pro účely služby Hasičův Web Zdarma je Hasičovo oprávněno zpracovávat osobní údaje. Dle platného zákona Hasičovo souhlas Klienta nepotřebuje, pokud osobní údaje Klienta zpracovává pro účely vyřízení založení Hasičova Webu Zdarma nebo pro poskytování služeb, které jsou na Hasičovo nabízeny, když se jedná o plnění smlouvy s Klientem. Dále není souhlas nutný, pokud se jedná o povinné uchování dokumentace spojené s obchodem a při zpracování osobních údajů, e-mailových adres, svých Klientů za účelem přímého marketingu.
  • Klient akceptací těchto obchodních podmínek rovněž ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti uděluje Hasičovu souhlas se zasíláním obchodních sdělení s informacemi o službách a produktech Hasičovo, a to na Klientem poskytnuté e-mailové adresy.
  • Pokud Klient předal či předá osobní údaje jiných fyzických osob, je Klient povinen tyto fyzické osoby informovat o zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení v rozsahu zde uvedeném a zajistit tak zákonnost zpracování osobních údajů.
  • Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Hasičovo, zejména v dokumentu Ochrana osobních údajů, který je umístěn v Informacích o webu.

 6. Porušení podmínek nebo nezákonné použití stránek 

  • Rozhodnutí o způsobu řešení porušení podmínek nebo nezákonného použití stránek je vždy řešeno individuálně podle uvážení Hasičovo, zejména se jedná o výzvu k odstranění závadného stavu, zablokování obsahu, odejmutí přístupu k Hasičovu Webu Zdarma, vymazání stránek apod.
  • Veškeré transakce mezi Klientem a třetí stranou, včetně plateb a doručení výrobků, služeb a jakýchkoli dalších podmínek, záruk nebo odkazů s těmito třetími stranami související, jsou mezi Klientem a třetím subjektem. Hasičovo není účastníkem takového vztahu, a tedy ani neodpovídá za jakoukoli škodu nebo jiný závazek, který z takového vztahu může vzniknout.
  • Hasičovo si výslovně vyhrazuje právo kdykoliv bez předchozího upozornění změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu Hasičova Webu Zdarma, případně přerušit poskytování služby.

 7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  • Klient, který by splňoval podmínky pro ochranu spotřebitele má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu prostřednictvím České obchodní inspekce, v případě sporu v oblasti elektronických komunikací, je oprávněným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Český telekomunikační úřad.
  • Případné podněty nebo stížnosti na služby Web Zdarma zajišťujeme prostřednictvím kontaktu péče o klienty na
    email: webzdarma@hasicovo.cz , tel: 474 531 211

Všeobecné podmínky využití služby Hasičovo věrnostní klub

 1. Definice

  • Pojmy používané ve Všeobecných podmínkách a pravidlech programu Hasičovo klub mají následující význam.

  •  „Bod“ – Hasičovo klub bod

  • „Doklad totožnosti" – občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz nebo jiný podobný doklad vydaný v zahraničí

  • „Online účet" – online účet Sboru – Člena dostupný na Webové stránce
  • „Oznámení" – informace dostupná Webové stránce obsahující důležité sdělení týkající se Programu

  • „Personalizovaná nabídka" – informace adresovaná určitému Členovi nebo skupině Členů týkající se výhod Programu, která obsahuje zejména výši koeficientu, rozsah zboží a služeb, za které se připisují Body, a druhy odměn, které se vztahují k tomuto Členovi nebo skupině Členů, a která je oznamována tomuto Členovi nebo skupině Členů především elektronicky (např. SMS, email), poštou nebo prostřednictvím Online účtu; Personalizovaná nabídka je přizpůsobená individuálním preferencím zjištěným zejména analýzou předcházejících nákupů, účasti na Programu a používání Webové stránky určitého Člena nebo skupiny (další podrobnosti jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí)

  • „Nabídka" - (a) Personalizovaná nabídka a/nebo (b) všeobecná informace pro všechny Členy týkající se výhod Programu, ve které jsou uvedeny zejména výše obratového koeficientu, rozsah zboží a služeb, ze které se připisují Body, a druhy odměn, a která je oznámená některým nebo všemi z těchto způsobů: elektronicky (např. SMS, email), poštou, oznámením umístěným na Webové stránce, nebo jiným podobným způsobem

  • „Program" – věrnostní program Hasičovo Klub

  •  „Hasičovo s.r.o." – Hasičovo s.r.o., IČO 17065739, se sídlem Klapý č.p. 23, 411 16 Klapý, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, sp.zn. C 48710

  • „Webová stránka" – webová stránka www.hasicovo.cz

  • „Zákaznické centrum“ – zákaznické centrum Programu

  •  „Zásady ochrany soukromí" – zásady ochrany soukromí specifikované v článku 14 Podmínek

  •  „Změna" – změna Podmínek 

 2. Program

  • Program provozuje v České republice Společnost Hasičovo s.r.o. a je určen fyzickým a právnickým osobám – zákazníkům hasicovo.cz. Pokud se takový zákazník stane Členem, náleží mu výhody Programu, které může využívat.
  • Tyto Podmínky upravují zejména vznik a zánik členství v Programu, jednotlivé druhy výhod Člena a způsoby jejich využití nebo poskytování. Provozovatel si vyhrazuje právo Změny podmínek.

3. Členství v Programu

  • Členem se může stát fyzická osoba a právnická osoba. Jeho členství v Programu následně vzniká odesláním řádně vyplněné přihlášky do Programu v elektronické podobě na Webové stránce

  • Za řádně vyplněnou nebo podanou přihlášku se považuje přihláška, v níž jsou pravdivě uvedeny následující údaje: jméno, příjmení, korespondenční adresa, datum narození, email nebo tel. kontakt, název Sboru dobrovolných hasičů IČO, sídlo. Jako korespondenční adresa musí být uvedena adresa na území České republiky

  • Zájemce vyjádří a potvrdí svůj souhlas s Podmínkami a skutečnost, že se seznámil se Zásadami ochrany soukromí kliknutím na příslušné políčko na přihlášce v elektronické formě.

  • Po odeslání řádně vyplněné přihlášky podané v elektronické formě  bude zájemci odeslán na jím uvedenou e-mailovou adresu registrační e-mail, jehož prostřednictvím musí zájemce registraci dokončit. Členství v Programu v tomto případě vzniká bezprostředně po dokončení registrace.

    Zánik členství
  • Členství zaniká: 
    1. dnem doručení písemné žádosti Člena o ukončení členství v Programu,
    2. dnem úmrtí Člena nebo dnem, který soud určil jako den úmrtí v prohlášení za mrtvého,
    3. dnem, kdy Společnost Hasičovo s.r.o. vyloučila Člena z Programu,
    4. dnem ukončení věrnostního programu,
    5. dnem, kdy dojde ke změně věrnostního programu a Člen nebude se změnou věrnostního programu souhlasit

  • Společnost Hasičovo s.r.o. je oprávněná vyloučit Člena z Programu, pokud se Člen dopustil protiprávního jednání v souvislosti s jeho členstvím v Programu nebo ve vztahu ke Společnosti Hasičovo s.r.o., zejména:

    1. pokud porušil práva k ochranným známkám používaným Společností Hasičovo s.r.o. 
    2. způsobil Společnosti Hasičovo s.r.o. anebo jinému Členovi škodu nebo jinou újmu,
    3. získal výhodu v rozporu s Podmínkami,
    4. umožnil jiné osobě, aby získala výhodu v rozporu s Podmínkami,
    5. úmyslně poskytl v přihlášce nepravdivé informace.

  • V těchto případech zaniká členství dnem rozhodnutí Společnosti Hasičovo s.r.o. o vyloučení Člena z Programu, se kterým bude Člen seznámen.

  • Zánikem členství Člen ztrácí všechny práva a výhody Programu náležející ke členství, zejména nemá nadále právo vyměnit nasbírané Body za odměny.

4. Výhody člena

  • Člen může v rozsahu a za podmínek blíže určených příslušnou Nabídkou
    1. sbírat Body při nákupu určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností Hasičovo s.r.o. nebo třetími osobami;
    2. získat Body v souvislosti s jinou skutečností;
    3. využít službu nebo získat jiné plnění poskytované Společností Hasičovo s.r.o. nebo třetími osobami;
    4. využít slevu na nákup určitého zboží nebo služeb poskytovaných Společností Hasičovo s.r.o. nebo třetími osobami;
    5. získat odměnu výměnou za Body;

  • Odměnou je zejména
    1. zboží nebo služba poskytovaná Společností Hasičovo s.r.o.;
    2. poukázka na odběr zboží nebo služeb poskytované třetími osobami;
    3. sleva na zboží nebo službu poskytovanou Společností Hasičovo s.r.o.,

    4. sleva na zboží nebo službu poskytovanou třetími osobami

  • Společnost Hasičovo s.r.o. informuje Členy o výhodách prostřednictvím Nabídek

5. Sbírání bodů 

       Nákup na www.hasicovo.cz

  • Body je možné začít sbírat ihned po založení online účtu. Body jsou zaznamenávány v centrální databázi Bodů prostřednictvím webového portálu hasicovo.cz, pokud nedojde ke Změně.

  • Množství Bodů, které Člen získá, a způsob, jak je toto množství určí (koeficient), jsou závislé na druhu zboží a služeb, za které se při jejich nákupu připisují. V případě zboží nebo služeb se jedná buď o součin obratového koeficientu a obratu, kterého Člen nákupem zboží a služeb dosáhl, nebo množstevního koeficientu a množství zboží a služeb, které Člen nakoupil.

  • Typ a výše koeficientu a určení zboží a služeb, za které jsou Body připisovány, je uvedeno v příslušné Nabídce. Společnost Hasičovo s.r.o. je oprávněna změnit a) výši koeficientu i b) rozsah zboží a služeb, za které jsou Body připisovány. O uvedené změně budou Členové informováni předem prostřednictvím Nabídek.

  • Body za nákupy zboží a služeb na www.hasicovo.cz budou připsány na účet Člena
  • Každé připsání Bodů za nákup na www.hasicovo.cz dle bodu 5.1 musí být kryto nákupem.

  • Aktuální bodový stav účtu Člena v centrální databázi je možné kdykoliv zjistit na Webové stránce prostřednictvím přihlášení do Online účtu.

       Případy neuznání Bodů

  • Body nebudou Členovi uznány v následujících případech:
    1. Body nebyly získány v souladu s Podmínkami;
    2. Body byly získány v rozporu se zákonem nebo dobrými mravy;
    3. Body se vztahují k transakci, která byla z jakéhokoliv důvodu zrušená nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem;

6. Poskytnutí služby nebo jiného plnění

  • Společnost Hasičovo s.r.o.  může Členovi poskytnout možnost využít službu nebo získat jiné plnění poskytované Společností Hasičovo s.r.o. nebo třetími osobami, které bude podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami. Uvedené možnosti a podmínky jejího poskytnutí budou uvedeny v příslušné Nabídce.

7. Sleva

  • Společnost Hasičovo s.r.o. může poskytnout Členovi slevu:

    1. při nákupu určitého zboží nebo služby na hasicovo.cz, nebo
    2. při nákupu určitého zboží nebo služby poskytované třetí osobou

  • jejíž přiznání bude podmíněné členstvím v Programu, případně dalšími kvalifikačními podmínkami, avšak bez toho, aby nárok na tuto slevu vznikl výměnou za Body. Sleva a podmínky vzniku nároku na slevu budou uvedeny v příslušné Nabídce.

8. Odměny

       Obecně o odměnách

  • O výměnu Bodů za odměnu může požádat pouze Člen. Připsané Body je možné vyměnit za odměnu až po uplynutí 48 hodin od okamžiku jejich připsání. Člen ztrácí nárok na výměnu Bodů za odměnu po uplynutí dvou let od konce toho kalendářního roku, v němž mu byly připsány.

  • Body je možné vyměnit pouze za odměny uvedené v aktuální Nabídce. Body není možné vyměnit za peníze.

  • Aktuální Nabídka týkající se odměn obsahuje: popis odměny, informaci, zda je možné odměnu získat přímo na www.hasicovo.cz nebo jiným způsobem, bodovou hodnotu odměny. K odměně patří jen takové příslušenství, jaké je uvedeno v Nabídce.

  • Odměny jsou k dispozici po dobu platnosti příslušné Nabídky nebo do vyčerpání či vyprodání zásob, pokud k nim dojde dříve. Společnost Hasičovo s.r.o. si vyhrazuje právo náhrady odměny, která není k dispozici v daném období, zejména z důvodu vyčerpání či vyprodání zásob nebo zásahu vyšší moci. Společnost Hasičovo s.r.o. si vyhrazuje právo některou odměnu stáhnout trvale nebo dočasně z Nabídky. Informace o tomto kroku bude uvedena v Oznámení.

  • Pokud je odměnou poukázka na poskytnutí zboží nebo služby, je tato poukázka použitelná do data, které je na poukázce uvedeno. Pokud není datum na poukázce uvedeno, platnost poukázky je časově neomezená.

  • Pro vyloučení pochybností se konstatuje, že výměna některých druhů odměn (např. alkoholických nápojů) za Body nebude umožněna těm Členům, u nichž platné právní předpisy zakazují, resp. neumožňují poskytnutí takového druhu odměny.

       Žádost o poskytnutí odměny

  • O zásilkové odměny může Člen požádat prostřednictvím Online účtu, e-mailu nebo telefonicky na Zákaznickém centru.

       Zásilkové odměny

  • Odměna je Členovi doručena zpravidla od jednoho měsíce od odepsání Bodů z jeho účtu. Pokud nebude možné odměnu z důvodu přechodného nedostatku na skladě nebo z jiných vážných důvodů dodat do jednoho měsíce, Společnost Hasičovo s.r.o. oznámí tuto skutečnost Členovi a zajistí dodání odměny hned, jak to bude možné. Odměny doručuje pošta nebo jiný poskytovatel poštovních nebo obdobných služeb (dále jen „pošta“) na aktuální korespondenční adresu. Za prodloužení dodací lhůty způsobené nesprávně uvedenou adresou nebo pozdním informováním o změně adresy nenese Společnost Hasičovo s.r.o. odpovědnost. Společnost Hasičovo s.r.o. také neodpovídá za prodloužení dodací lhůty způsobené nesprávným doručováním poštou.

  • Při odepsání Bodů Člen dostane potvrzení o této transakci. Člen je povinen uschovat si potvrzení do okamžiku doručení odměny. Při převzetí odměny je Člen povinen potvrdit převzetí zásilkové odměny doručované poštou.

  • Pokud si Člen odměnu doručovanou poštou nepřevezme do termínu uvedeného na oznámení o uložení zásilky na příslušné pobočce pošty, bude odměna vracena zpět Společnosti.

  • V případě, že Člen nepřevezme odměnu, Společnost Hasičovo s.r.o. mu neposkytne náhradu Bodů za nepřevzatou zásilkovou odměnu ani žádnou jinou náhradu.

       Poukázky

  • Člen může získat výměnou za Body poukázku na odběr zboží nebo služeb poskytované třetí osobou. V souladu s příslušnou Nabídkou může o výměnu požádat buď prostřednictvím Online účtu nebo e-mailem či telefonicky.

  • Pokud požádá Člen o výměnu prostřednictvím Online účtu, poukázka mu bude doručena v písemné podobě buď poštou stejně jako zásilková odměna nebo elektronicky (např. e-mailem).

  • Osoba poskytující zboží nebo služby na základě poukázky může požadovat od Člena kromě předložení poukázky vydané Společností Hasičovo s.r.o. také předložení Dokladu totožnosti pro účely ověření totožnosti Člena jako osoby oprávněné z poukázky.
  • Poskytnutí zboží nebo služby třetí osobou se řídí podmínkami určenými touto třetí osobou.

       Reklamace odměn

  • Vyřizování reklamací se řídí Občanským zákoníkem č.89/2012 Sb., zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění, a platným reklamačním řádem

       Právo na odstoupení od smlouvy

  • V případě, že se Člen po převzetí zásilkové odměny rozhodne tuto odměnu vrátit (např. z důvodu že nesplňuje jeho očekávání), může tak učinit do 14 dnů od převzetí odměny. Odměnu musí zaslat zpět na vlastní náklady na adresu zásilkové firmy, která mu odměnu odeslala. Zásilková odměna nesmí být poškozená a musí být v originálním obalu včetně veškerého příslušenství. Po převzetí vrácené zásilkové odměny zásilkovou firmou nebo Společností Hasičovo s.r.o. má Člen nárok na vrácení Bodů. Člen je povinen v této věci kontaktovat Zákaznické centrum a dohodnout se na způsobu vrácení Bodů. 

9. Program Podpořte dobráky

  • Společnost Hasičovo s.r.o. umožňuje Členům sbírat Body v rámci programu Podpořte dobráky a vytvářet tak skupiny, ve kterých někteří Členové sbírají Body ve prospěch jiného Člena, který je držitel hlavního účtu. V jedné skupině musí být vždy jen jeden Člen – držitel online účtu a nejméně jeden další Člen.

  • Člen požádá o sbírání Bodů v programu Podpořte dobráky řádným vyplněním žádosti o vstup do programu Podpořte dobráky (dále jen „žádost o vstup“), jejíž formulář je k dispozici prostřednictvím Online účtu a jejím zasláním poštou nebo e-mailem na Zákaznické centrum. Žádost o vstup musí obsahovat následující údaje – jméno a příjmení, datum narození nebo firmu, sídlo a IČO a název Sboru dobrovolných hasičů, které chce podpořit. Vyplněním formuláře Členové vyjadřují svůj souhlas se sbíráním Bodů v programu Podpořte dobráky a s převedením všech Bodů na účet držitele hlavního online účtu.

  • Každý Člen, který se účastní programu Podpořte dobráky, může požádat o skončení sbírání Bodů v programu Podpořte dobráky podáním žádosti a jejím zasláním poštou nebo e-mailem na Zákaznické centrum. Žádost o skončení musí obsahovat stejné náležitosti jako žádost o vstup.

  • Zákaznické centrum přijme žádost o vstup nebo žádost o skončení nejpozději do 30 pracovních dní ode dne doručení řádně vyplněné žádosti o vstup nebo žádosti o skončení. Všichni dotčení Členové se mohou informovat o tom, zda přijetí žádosti o vstup nebo žádosti skončení proběhlo úspěšně na Zákaznickém centru.

  • Všechny Body připsané na účtu Člena, který se účastní o programu Podpořte dobráky, budou okamžikem přijetí žádosti o vstup do programu Podpořte dobráky převedené na účet držitele hlavního online účtu. Všechny Body, které mají být připsány na účet držitele hlavního online účtu, budou automaticky připisované na účet držitele hlavního účtu, a to až do přijetí žádosti o skončení. Bodový stav na účtu v centrální databázi Bodů Člena bude od přijetí žádosti o vstup do přijetí žádosti o skončení nulový. To znamená, že v případě skončení sbírání Bodů v programu Podpořte dobráky začínají všichni bývalí držitelé členského účtu s nulový bodovým stavem na jejich účtu a Body nasbírané do přijetí žádosti o skončení se jim opětovně nepřipíšou na jejich účet. Body připsané držiteli hlavního účtu po dobu sbírání Bodů v programu Podpořte dobráky zůstávají připsané na účtu držitele hlavního účtu i po skončení sbírání Bodů v rámci programu Podpořte dobráky.

  • Žádat o poskytnutí Odměny v rámci programu Podpořte dobráky může pouze a výhradně držitel hlavního účtu.

  • Omezení týkající se nepřevoditelnosti práv z členství v Programu včetně nepřevoditelnosti Bodů uvedené v bodu 14.1 Podmínek se netýkají práva převést a sbírat Body v rámci programu Podpořte dobráky ve prospěch držitele hlavního účtu.

10. Online účet

  • Online účet umožňuje Členům prostřednictvím Webové stránky 
    1. kontrolovat historii transakcí (tj. zjišťovat stav připsaných Bodů a historii uplatněných odměn;
    2. podávat žádosti v rámci programu podpořte dobráky;
    3. prohlížet Personalizované nabídky;
    4. žádat o poskytnutí zásilkových odměn, poukázek a sledovat stav vyřízení těchto žádostí;
    5. provádět změny osobních údajů;

  • Každý člen je oprávněn registrovat se do Online účtu pouze jednou. Pro používání Online účtu je člen povinen provést registraci vyplněním a odesláním e-mailové adresy prostřednictvím formuláře dostupného na Webové stránce. Na základě odeslání formuláře je členu na uvedenou e-mailovou adresu zasláno automaticky vygenerované heslo, které je povinen po prvním přihlášení do Online účtu změnit. Z bezpečnostních důvodů bude Online účet po vykonání několika neúspěšných pokusů o přihlášení na 24 hodin zablokovaný.

  • Člen je povinen heslo k přihlášení do Online účtu utajovat a neumožnit, aby se stalo známé pro třetí osoby, heslo nesmí být žádným způsobem napsané nebo vytištěné na jiném místě. Člen je odpovědný za škodu a sám snáší škodu způsobenou používáním Online účtu jinou osobou, který má přístup k Online účtu použitím hesla, bez ohledu na to, zda je oprávněná či nikoliv. Člen je odpovědný za škodu způsobenou Společnosti Hasičovo s.r.o. nebo třetím osobám neoprávněným používáním hesla, která vznikla v důsledku nesplnění povinnosti dodržovat ve vztahu k heslu mlčenlivost.

  • Společnost Hasičovo s.r.o. je oprávněná z jakéhokoliv důvodu a kdykoliv a) změnit formát Online účtu, b) upravit obsah, vzhled a technickou strukturu Online účtu nebo c) dočasně zastavit používání Online účtu z důvodu údržby, opravy nebo zlepšení. Společnost Hasičovo s.r.o. je oprávněna zrušit Online účet z důvodů, pro které je oprávněná Člena vyloučit z Programu, nebo pokud se Člen nepřihlásí do Online účtu po dobu delší než 5 let.

11. Služby zákaznického centra

  • Zákaznické centrum zajišťuje formou telefonického, písemného a e-mailového kontaktu se zákazníky následující služby: poskytování informací o Programu a ostatních službách, informací o registraci účtu, řešení provozních problémů Členů (zejména reklamace odměn), přijímání stížností, podnětů a připomínek Členů a vyřizování žádostí o výměnu Bodů za odměny.

  • Operátoři jsou Členům k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:00 na tel. 474 531 211. Telefonní záznamník na tel. 474 531 211 je k dispozici 24 hod. denně. Členové mohou kontaktovat Zákaznické centrum i na e-mailové adrese info@hasicovo.cz. Zákaznické centrum může být provozováno prostřednictvím třetí osoby.  

12. Informace o věcně příslušném subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

  • Společnost Hasičovo s.r.o. informuje Členy, že věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:

    Česká obchodní inspekce

    Ústřední inspektorát – oddělení ADR

    Štěpánská 15

    120 00 Praha 2

  • Email: adr@coi.cz

    Web: adr.coi.cz “

    Česká obchodní inspekce (ČOI) je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, tzv. ADR (alternative dispute resolution). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. ADR při ČOI je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Podrobné informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici v zákoně o ochraně spotřebitele, Pravidlech ADR a na stránce Stanoviska ADR. 

13. Ochrana osobních údajů

  • Informace o zpracování osobních údajů Členů v rámci Programu jsou uvedeny v Zásadách ochrany soukromí, které jsou k dispozici na Webových stránkách www.hasicovo.cz

14. Všeobecná ustanovení

  • Členství v Programu a všechna práva s ním spojená jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí Člena nebo jeho výmazem z veřejného registru, a proto nemohou být předmětem dědického práva. Body nepředstavují platební prostředek, jsou také nepřevoditelné (s výjimkou ustanovení o programu podpořte dobráky) a nejsou předmětem dědického práva.

  • Společnost Hasičovo s.r.o.si vyhrazuje právo měnit Podmínky prostřednictvím Změny. Změna může být provedena oznámením o změněných ustanoveních nebo vydáním nového znění Podmínek. Změna bude zveřejněna na Webové stránce. Společnost Hasičovo s.r.o. má právo oznámit Změny i jiným způsobem. Změna je účinná dnem, který je v ní uvedený.

  • Program připravila Společnost Hasičovo s.r.o. s dlouhodobým záměrem. Společnost Hasičovo s.r.o. si však vyhrazuje právo Program zcela ukončit. Datum ukončení provozování Programu se vyhlásí prostřednictvím Oznámení na Webové stránce.. Po ukončení Programu nebudou dále přidělovány Body.

  • Tyto Podmínky vydala Společnost Hasičovo s.r.o. jako závazný předpis pro provozování Programu výlučně v ČR.

  • Tyto Všeobecné podmínky a pravidla Hasičovo s.r.o. vstupují v platnost a účinnost dne 26.04.2022.